Mai m'he donat un peto/pico i tinc casi 18 anys
Tinc casi 18 anys i mai he tingut res, avans no em preocupaba perque pensaba que ya vindría pero ara no se, la veritat es que tinc por de no agradarli mai a ningu, perque tots el nois que m'han agradat mai ha sigut reciproc i ademes mai un noi ha lligat amb mi. I ara m'estan començant a agradar nois mes grans que jo, com de 25-30 anys, amb els cuals no tinc ninguna relació. No se com fer per tindre aunque sigui un rollo o algo, no se, em ve de gust...
Estrella Dorca

Hola!
La veritat és que forçar un petó és força complicat i poc plaent. És més agradable si sorgeix espontàniament i no està preparat.
Segurament el primer que hauries de fer és donar-te l'oportunitat de conèixer molta gent. Sense expectatives, sense buscar cap tipus d'enamorament. Simplement obrir-te a diferents persones, buscar relacions i ampliar el teu cercle.
Crec que és un bon moment per conèixer-te. Ja tens 18 anys i capacitat suficient per descobrir què t'agrada, què no t'agrada i què et fa sentir bé. És moment de portar a l'extrem tot allò que et fa feliç! Busca les teves aficions, proposa't algun repte personal i centra't en això. És el TEU MOMENT. És per TU.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico