Exàmens
Bona vesprada.
Estic a 2on de carrera i en temporada d'exàmens. M'ho curro molt i estudio, però quan aplega el moment de l'examen no sóc capaç de contestar-ho tot. És com si em bloquejara, i el pitjor és que m'ho sé.
Hauré de recuperar 4 assignatures al juny, de moment. Si no ho faig, m'hauré de deixar la carrera perquè no hi ha diners per pagar la matrícula i l'estança a una ciutat diferent. L'any passat vaig poder gaudir d'una beca, però per aquest curs no aplegava als mínims i me l'han denegada. Estic molt frustrada amb mi mateixa, ja que m'agrada la carrera i és el meu somni, però veig que no aplego. No vull que aquesta situació s'allargue més, i no sé si és per falta de confiança en mi mateixa. Crec que el millor és demanar ajuda psicològica, i per això estic ací.
Moltes gràcies.
Estrella Dorca

Hola Lluna,
A veure, crec que hi ha dos aspectes a destacar de la teva consulta:
• si sents que necessites suport psicològic, demana'l! Aquí només és un consultori, no podem oferir una atenció totalment personalitzada i terapèutica. És simplement un espai on explicar un problema concret i rebre alguna orientació. Si necessites treballar la teva seguretat personal, comença una teràpia psicològica.
• els estudis. A vegades ens sobrepassen les matèries i potser no atrapem. Jo et recomano que de cara a l'any vinent facis una matrícula una mica més ajustada. Si sents que estàs cursant massa assignatures de cop, redueix-les i allarga una mica la carrera. Potser així et sentiràs més segura i amb més força per afrontar el curs vinent!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico