Mai he arribat
Hola, tenc un problema bastant important i em preguntava si em podrieu ajudar.
Ara mateix, estic tenint relacions amb un company del meu insti, i estan molt bé però l'únic problema és que mai he arribat a l'orgasme. Ni en aquesta "relació" ni en cap.
A l'hora de la penetració estic "calenta", però no arrib a l'orgasme.
No hi he arribat mai, ni amb penetració, ni amb preliminars, ni amb sexe oral ni a l'hora de tocarme a mi mateixa.
Tampoc crec que sigui falta de duració. M'explic, no esteim poc temps fent l'acte precisament, tot el contrari, hem arribat a estar més d'una hora. He probat tot tipus de preliminars i postures diferents, però segueixo fora arribar. Tampoc crec que sigui falta de lubricació ja que hem probat diferents tipus de lubricants.
M'agradaria que aquest problema tengués solució ja que m'agradaria tenir plaer. Esper que em pogueu ajudar. Gràcies!!
Cristina Albó

Hola Figa,
T'animem que abans d'intentar que aquest plaer aparegui o sigui a través de l'estimulació d'una altre persona, et coneguis a tu mateixa.
No podem pretendre que algú que no té el nostre cos ni sent el que nosaltres sentim, ens conegui més que nosaltres mateixes, no creus?
Per tant, el primer pas de tots és que et coneguis, agafa un mirall i mira't, coneix els teus genitals, detecta i ubica totes les zones, toca i detecta les diferents sensacions, etc...
Si després et ve de gust masturbar-te, pots utilitzar un bon lubricant i provar diferents moviments a la zona del clítoris. Recorda que l'única funció del clítoris és la de proporcionar plaer, i que l'interior de la vagina no té tantes terminacions nervioses com el clítoris i els seus voltants.
T'adjuntem un vídeo que potser et pot ajudar a estimular-te:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com