dubtes dubtes dubtes i suïcidi
Hola, a veure escric aquí perquè avui durant el dia tenia moltes ganes de morir-me, tot sovint em passa, bé, em passa de tan en tan. Jo tinc TLP. La meva vida ha sigut una merda. I no sé per què em passa aquestes coses de tenir moltes ganes de morir-me. Crec que començo a pensar, però és que és algo de cop i volta no sé, però després em poso a pensar, i crec que potser és pel què penso.
Perquè a veure jo tinc la sensació que no em sé explicar, que no sé ni el què sento, que no sé el què m'agrada i el què no (en tots els sentits), ahir em va passar una cosa i avui de cop i volta sentia una gran tristesa. Bueno el què em va passar és una parida, però... em va passar que vaig conèixer dues persones al badoo que em semblaven que m'agradaven algo (i això és molt difícil al badoo, el menys per mi) i a sobre feia mil que no entrava allà. I els què vaig conèixer és a una noia i un noi. (no tinc experiències amb noies, i amb nois, malgrat la meva edat tampoc gaire, ah i vaig descobrir que també m'agradaven les noies pq un cop em vaig sentir atreta per una noia, bueno l'estimava). El cas és que ahir vaig començar a imaginar-me que em liava i sortia amb ells, em preguntava com seria si em liés amb una tia i tal... i després avui, he començat a pensar, però i llavors com ho faria per dir-ho a la gent?(ho sap molt poca gent que crec que sento algo per les noies) i amagar-ho de la meva família...? També penso que potser MALGRAT la meva edat , torno a dir... (pq el març faré 25...) que potser encara no estic preparada... perquè la gent quan em coneix per internet crec que se'n fan una mala idea de mi, perquè jo intento ser amigable i tal... i tinc que pensar molt el què dic... i després en persona... doncs no dic res.
I també penso, és que la meva vida és una merda, i quan estic amb gent no hi parlo i em sento sola... tinc un parell o tres d'amigues, però per separat, però tot i així em sento sola, i a vegades traïda per elles.
Tinc moltes ganes de tenir parella, perquè mai he tingut novio ni novia i m'agradaria alguna relació, però és que despreés venen els pensaments i és que no sé... és que no sé si faria bé de parellla, i m'he acostumat tants anys a estar sola... des dels 14 sempre tenia les ganes de tenir novio de liar-me (pq fins el 15 no em vaig liar..) no sé però ara m'han marxat una mica les ganes, perquè crec que estic millor sola, però llavors penso que sola no vull estar, bueno no sé són tot de contradiccions. I no em sé explicar de veritat que no, perquè vull expressar més coses, però no sé..
Ja vaig a la psicòloga fa 5/6 anys, abans em visitava més sovint, però ara potser estem 6 mesos o així a veure'ns... i em venen pensaments de suïcidi.. i tinc ganes de tallar-me (que abans em tallava, però és que ara si en tinc moltes ganes tb, tot i que no és molt profund.), abans també em provocava el vòmit, i encara ara a vegades ho faig (pq em penedeixo del què menjo), no sé tinc ganes de prendre'm de les pastilles d'anar a dormir com 5 o així...
Tinc ganes de suïcidar-me, però després penso que no, el què realment vull és sentir-me bé... però no puc mai ho aconsegueixo...
També hi ha tema de la feina, que jo només he treballat 3 mesos a la vida, jo necessito diners, perquè m'agradaria estudiar psicologia, m'encantaria, però tampoc tinc el coco per fer-ho... no sé...
Pel tema laboral vaig a un lloc (que no vull dir el nom concret perquè ningú faci suposicions i tal), és un lloc que amb persones amb trastorn mental anem allà de dilluns a divendres i ens preparen per treballar, el màxim és 3 anys i si amb aquest temps no has trobat feina segons la persona et donen varies opcions... però jo no vull està tota la vida allà, però tampoc vull treballar. Bueno m'agradaria treballar de psicòloga però abans tinc que tenir diners....
(AIXÒ ESTÀ ESCRIT D'ALGUNS DIES ANTERIOR I HO ESCRIC ARA PERQUÈ VAIG TENIR PROBLEMES PER FER LA CONSULTA)..
Estrella Dorca

Hola bonica!
Per la teva consulta tinc la sensació que els teus pensaments et creen molt males passades... Sembla que estàs bé i, de cop, passa un petit pensaments negatiu per dins el teu cap i t'hi enganxes creant tot un escenari de negativitat.
No és fàcil conviure amb un trastorn mental i estic convençuda que escriure t'ajuda molt a organitzar els teus pensaments.
Entenc perfectament que tinguis ganes de tenir parella, és quelcom natural voler tenir persones al voltant i sentir-nos acompanyats. No passa res! L'únic que et demano és que no t'emocionis amb les persones noves que coneguis... De moment que només siguin una petita distracció i ja aniràs veient ;)
Pel que fa a les amistats... potser et tocarà mimar-les i cuidar-les una mica, no trobes? A vegades esperem que els amics ens vagin al darrera, que s'adonin quan estem malament, que ens cuidin en els mals moments...  però nosaltres no ens fixem en el seu dia a dia! Parla amb les teves amigues, demana'ls com estan i veuràs que mica en mica elles també reaccionaran diferent amb tu ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico