Dubtes
Hola, no se cap a on enfocar aquesta consulta perque estic fet un embolic. Aviam, en general porto una vida normal (o aixo crec), tinc el meu grupet d'amics i tot be. Un dels meus problemes es que em costa molt quedar amb ells (els veig al institut i parlem i tot be) pero em costa quedar i em costa molt conèixer a gent nova, entenc que aixo vol dir que soc timid. Pero canviant una mica de tema, hi han dies que soc molt feliç i que m'ho passo molt be. Pero la gran majoria de dies em falta alguna cosa que m'ompli per dins. No se si em falta optimisme pero hi han dies que es per exemple, que et lleves i no tens gaires ganes de res i no t'aixeques amb aquella energia de aviam quines experiencies viure avui i aixo, no estic motivat vaja. Podria dir que no acabo de ser feliç i del tot i m'encantaria poder ser-ho. Moltes gràcies per la atenció.
Estrella Dorca

Hola anònim,
Crec que s'estan barrejant diferents coses... intentarem posar-hi una mica d'ordre ;)
Primer de tot, que tinguis el teu grup d'amics, amb els que et sents a gust és fantàstic!
Que et sigui difícil trobar altres amics no sempre és degut a la timidesa, pot ser l'organització del dia a dia, per les activitats que fas... I si sents que és per la timidesa, no és cap problema! Només indica que necessita una mica més de temps per obrir-te als altres (i això, per mi, és un avantatge perquè t'assegures de la persona que tens al davant).
Per altra banda, no cal que estiguis cada dia molt motivat ni amb la sensació que viuràs grans experiències! Això no ho pot fer ningú! A vegades estem més tristos, a vegades més mandrosos, potser més irritables, més nostàlgics... el més bonic de cada dia és poder reconèixer quines emocions ens inunden per conèixer-nos una mica més a fons.
Crec que l'única feina que et toca és ACCEPTAR LES TEVES EMOCIONS. És tant senzill que es converteix en quelcom molt complicat. Mira't, observa't i reconeix les emocions diàries. Notaràs que cada dia és diferent. I si portes un petit diari... potser et farà veure la teva emoció bàsica ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico