Relacions sexuals
Hola, sóc una nena de 16 anys. Fa temps que tinc novio i últimament no em sento gaire bé, sento que ja no hi ha la mateixa passió com hi havia al principi i vull recuparar aquesta passió que tenia. A més a més, encara no he arribat a perdre la virginitat ja que a mi em fa molt mal quan entra i no puc suportar-ho, tot i provant-ho amb lubricant. Penso que al no tenir aquesta passió pot infuenciar en això últim que he comentat. M'aniria bé que em donessiu concells pels dos casos tant per la part de no sentir passió i què podria fer per recuperar-la i tant la part de que em fa molt mal quan ho intentem tot i provant-ho amb lubricant.
Moltes gràcies!!
Cristina Albó

Hola aps,
Efectivament, no vas mal encaminada, la passió en general es relaciona amb la diversió, i la diversió en el sexe fomenta l'excitació.
És important a part d'estar excitada, que estiguis relaxada, així com
que no centreu les relacions sexuals en la penetració, tenim sexe per
passar-ho bé, i si, de moment, la penetració genera tensions i dolor, no
forceu... jugueu, acaricieu-vos, ensenyeu-vos l'una a l'altre i l'altre a
l'una com us agrada sentir plaer.
Quan no hi hagi tensió, jugueu
i us ho passeu bé, possiblement t'excitaràs i et relaxaràs més que si
estàs pensant en "em farà mal", "no entrarà...", "a veure si avui sí que
podem...", etc.
Per tant, calma, joc i a gaudir (sense penetració!)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com