Dolor en l'activitat sexual
Bon dia :)
Us escric perquè estic una mica preocupada. Amb la meva parella hem intentat mantenir relacions sexuals i per mi és la primera vegada. La qüestió és que ell m'ha fet dits i al principi em feia mal però ja ho hem aconseguit, però la majoria de vegades em segueix fent mal i alhora d'intentar fer-ho no li entra, és com si la part més externa estigués tancada. Estic preocupada per què sempre anem amb molta cura, utilitzant lubricant (perquè la veritat és que sempre estic molt seca), anem poc a poc i jo considero que sempre estic molt relaxada, però tot i així no hi ha manera.
No sé si tot això és normal o si hauria d'anar a visitar al ginecòleg, em podrieu ajudar?
Moltes gràcies
Cristina Albó

Hola jana,
És habitual que les primeres vegades no estiguem del tot tranquil·les i menys si hem sentit dolor en qualsevol moment de les relacions sexuals. És important a part d'estar relaxada, que estiguis excitada, així com que no centreu les relacions sexuals en la penetració, tenim sexe per passar-ho bé, si de moment la penetració genera tensions i dolor, no forceu... jugueu, acaricieu-vos, ensenyeu-vos l'una a l'altre i l'altre a l'una com us agrada sentir plaer.
Quan no hi hagi tensió, jugueu i us ho passeu bé, possiblement t'excitaràs i et relaxaràs més que si estàs pensant en "em farà mal", "no entrarà...", "a veure si avui sí que podem...", etc.
Per tant, calma, joc i a gaudir (sense penetració!)
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com