No se que em passa...
Hola, sóc un noi normal i corrent que fa 4t d eso. No se que em passa que no m agrada gens anar a l'institut. Normalment trec bones notes i això però n'estic fart d'anar-hi i d'anar amb la mateixa gent (d amics)...
Fa 1 mes o aixi vaig canviar de grup d amics a veure si es això, però em segueixo sentint desplaçat, com si tothom fos adolescent i tingués les seves històries i jo fos un adult... Tinc moltes ganes de tenir la meva vida, la que sempre he desitjat, però hi ha com una infelicitat dins meu que no em deixa.
Moltes de les coses que parlem amb els amics no m interessen i això fa que m acabi avorrint d ells...
No sóc feliç, ni sé no ho puc ser...
Si us plau... ajudeume
Estrella Dorca

Hola!
Pel que m'expliques no comparteixes els mateixos interesssos que les teves amistats i això fa que sigui complicat sentir-se bé dins l'institut. Ara que estàs acabant 4r d'ESO potser pots prendre la decisió de canviar d'institut o bé esperar a veure com queden les classes a batxillerat o als graus de cicle mitjà.
Potser és important que comencis a separar què vol dir amistat, què vol dir companys i què vol dir coneguts. Des de sempre se'ns ensenya que els companys de classe són amics, però no és així. Els companys de classe són companys i és probable que aquí al mig hi hagi amics o no. Si et prens l'anar a l'institut com una manera d'aprendre i de compartir el teu coneixement amb altres companys, segurament les expectatives seran diferents i la teva frustració disminuirà. Fes un petit canvi de xip i veuràs com et sentiràs més còmode ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico