Tinc molts dubtes
Estic amb un noi desde fa 3 mesos, però no és oficial, és a dir, estem junts pero no som parella.
El cas és, que no sé si realment vull estar amb ell, de vegades tinc ganes de veure'l i de vegades no, però no sé perquè em passa això. També haig de dir que sóc molt indecisa, però això de ara si vull i ara no, em genera molts dubtes i no sé a què es deu.
Estrella Dorca

Hola!
En situacions d'indecisió pots fer dues coses:
• tirar-te a la piscina i acceptar les conseqüències
• prendre't un temps i una mica d'espai per reflexionar-ho.
És probable que aquest noi no et desperti l'atracció que voldries sentir, així que hauràs de veure si és perquè realment no t'agrada la seva manera de ser o bé perquè tens algun tipus de por per si la relació fracassa.
Potser el més important és que intentis veure quina decisió et faria estar millor:
• continuar amb ell encara que no estiguis segura dels teus sentiments
• deixar la relació, acceptar la ruptura i continuar el teu dia a dia sense aquesta persona.
Si sents que seria una alliberació... la resposta és clara, no?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico