Amor o pujada d'autoestima?
Hola adolescents.cat! Moltes gràcies per tota la vostra feina. Bé, estic bastant preocupada perquè no sé el que em passa ni el que vull.
Fa temps un noi de la meva classe se'm va declarar. Jo vaig voler donar-li una oportunitat i vam anar quedant. Les coses, però, van sortir malament i vam acabar esbarallats. Fa poc que vam començar a parlar molt, però d'una manera diferent. Era com si tinguéssim molta més confiança i m'encantava parlar amb ell cada nit, li explicava tot de mi i ell també m'ho explicava d'ell.
He anat a se casa un parell de cops a veure pelis i l'última vegada ens vam posar calents i ens vam tocar una mica per sobre la roba, tot i que per mi va ser raro.
La qüestió és que no sé si segueixo amb ell (a mi no m'agrada crec) perquè em puja l'autoestima i em diu coses molt boniques o, d'altra banda (el que em diuen les amigues), és que potser em comença a tornar a agradar un noi després de la meva gran decepció amororsa i no ho vull acceptar.
Si us soc sincera, m'encanta estar amb ell i em sento molt còmode, però és això, potser m'enganyo a mi mateixa i sols estic amb ell perquè em puja l'autoestima (mai he tingut parella ni els he tingut tots a darrera). Si el veig amb una altra noia em poso gelosa, potser m'agrada massa sentir-me desitjada. No sé, tinc un lio mental molt gran. Però aquest any també algun altre noi m'ha dit algo i he sudat completament, o sigui ns.
També està el problema que m'importa massa què pensaria la gent si sap que he perdonat el que va passar.... i ho mantenim tot en secret i al carrer ni ens parlem. (Només les meves dues millors amigues ho saben).
Estaria eternament agraïda si em responguéssiu, sé que la resposta només la puc trobar en mi mateixa, però m'agradaria rebre consell. Gràcies per tot!
Petons
Estrella Dorca

Hola!
Jo no puc saber què sents per aquesta persona, això ho has de descobrir tu! (potser encara no ho saps, no passa res!)
A tots ens agrada sentir-nos desitjats i és veritat que a vegades ens podem quedar enganxats a persones que ens fan sentir així però per les quals no sentim atracció. Pel que expliques tu et sents còmode i t'agrada estar amb ell... quin és el problema?
• El que diguin els altres? - oblida-ho! no deixis que els altres controlin la teva vida
• No tenir clar què sents per ell? - sigues honesta amb ell i explica-li que els teus sentiments no són del tot clars i que no vols fer-li mal.
• Por a sentir-te ferida? - tu decideixes si vols començar una història i tornar a sentir o bé tallar-ho aquí perquè encara no estàs preparada.
Escolta't, pren-te el teu temps i sigues honesta. Són les claus per poder valorar què sents per algú. Si tens ganes de veure'l i quedar amb ell, continua! Si no et sents a gust amb ell, talla-ho! si el que tens és por... valora si la por ha de guanyar a l'atracció ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico