Depresión???
Hola buenas, primero de todo espero que me podais ayudar ya que he escrito varias veces y no me habéis respondido.
Hace bastante tiempo que no estoy bien, no me siempre agusto conmigo misma, no soy feliz y no tengo ganas nunca de hacer nada, solo de estar en la cama llorando, este año pasado me han pasado muchas cosas malas y no he sabido como pedir ayuda, no hablaba con nadie, ni con mis padres hasta que al final lo solte todo. Hace 6 años que voy a un psicólogo y decidí contarselo para que me pueda ayudar pero no consigue nada, solo hablamos y me propone cosas pero aun asi siempre estoy mal y no consigo estar bien.
Tendré depresión??? Como puedo saberlo si nadie se preocupa por saberlo? No quiero estar mas mal porque me influye en muchas cosas
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot felicitar-te per l'enorme esforç que vas fer en explicar-ho!!! Crec que és important que comencis a confiar en els altres i cuidar-los. En la teràpia psicològica sol passar això que expliques: quan per fi t'atreveixes a ser sincer i posar sobre la taula quin conflicte tens, sembla que la situació es complica i et sents més malament. Però això no durarà sempre. Cal que passis per la tormenta per poder valorar com has canviat i què has après de tu mateix.
Aprofita els dies que no vas a teràpia per dedicar 30 minuts a escriure com et sents. Sigues sincer i totalment transparent. Posa't el temporitzador i escriu tot allò que et passi pel cap i pel cor, no et deixis cap detall. Després porta la lliberta al psicòleg per treballar-ho a consulta, ja que des d'aquí serà més fàcil aprofundir en el teu malestar.
Per altra banda, no t'oblidis que això és una temporada. En un futur estaràs bé, confia-hi! Ara toca passar això.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico