No se que fer
Fa uns anys el meu pare em va començar a maltractar tan físicament com mentalment, amb 10 anys ja em tallava i volia acabar amb la meva vida. Tinc el cos ple de mals i blaus que em fa ell i si em pregunten algo sempre dic que m'ho he fet a taekwondo perque aixo nomes ho sap una amiga a distancia i no ho he dit a ningú mes ja que no podran fer res i em fa cosa dir-ho. La meva mare, clarament sap el del meu pare, pero quan esta ell davant va en contra meu i quan no esta va en contra d'ell. Un dia que no estava el meu pare, la meva mare em va dir que no sap com es va poder casar amb ell, pero no fa mai res, crec que per por, ja que ell es molt masclista i agresiu. Ell hi ha vegades que no esta la meva mare i em toca el cul i quan li dic que no em toqui em diu que soc d'ell. Jo no se que fer perque quan em pega o el que sigue despues per a enfadarme em diu que ara vaigue a trucar a la policia, perque sap que com soc menor no puc denunciar ni res. Jo ja no se que fer, perque porto anys aguantant aixo i ja no puc mes.
Ho sento si s'ha fet molt llarg pero necesitava dir-ho.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Em fa molt mal llegir la teva consulta. Ningú hauria de viure en un entorn com aquest. És probable que la teva mare tingui por i senti que no té eines per enfrontar-s'hi, així que no la jutgis i doneu-vos suport l'una a l'altra.
Pel que fa a la relació amb el teu pare, crec que és important que ho expliquis a algú de confiança. Existeix aquest telèfon per demanar ajuda:
Es diu Infància Respòn però està destinat a qualsevol persona menor d'edat: 116 111
És un telèfon gratuït que funciona les 24 hores del dia. Aprofita una estona que el teu pare no sigui a casa i truca-hi. Et donaran eines per enfrontar-te al teu pare i et protegiran. Encara que siguis menor d'edat escoltaran la teva situació i t'ajudaran, ja veuràs.
Pots sortir d'aquesta situació, això no serà sempre així. Es pot viure d'una altra manera. Agafa forces i truca-hi ;)
Per altra banda, has dit que fas taakwondo? No pots utilitzar-ho per defensar-te i deixar-li clar al teu pare que no et pot agredir?
Estic aquí per ajudar-te, si vols em pots escriure al meu mail: info@laiasala.cat i així podré fer-te un seguiment i buscar noves orientacions.
Una abraçada molt forta!!!
Laia Sala
@laiasala.psico