No sento res
Bon dia consultori!
Us explico una mica el que em pasa, no entenc res. Durant molt molt temps he estat molt trista, desanimada i sense ganes de res nose exactament el perque però res m'anima això es tipic suposo. El problema es que em noto que emocions que abans sentia ara no les sento osigui em dona tot com igual i nose perque, m'he començat a aillar bastant en el sentit que estic mes comoda sola que amb la gent. Allò que abans m'agradaba i realment sentia plaer fent com pot ser sotint de tendes, amb els amics, familia, etc ara es com que em dona igual ni m'agrada ni em disgusta no ho entenc. No entenc perquè tot em dona basicament igual, m'he aillat moltisim en el meu mon i m'agrada més eestar sola a l'habitació estudiant i amb musica que fent qualsevol activitat.
He intentat fer coses per animar-me però esque tampoc em sento trista realment no se que sento ara mateix jo diria que indiferencia per tot.
No se res.
Estrella Dorca

Hola,
És probable que els teus interessos estiguin canviant i que estiguis vivint una temporada més centrada en tu. Totes les persones sentim la necessitat de mirar-nos cap endins. A vegades ho fem a través de la tristesa i d'altres a través de la indiferència. Si tu dius que no et sents trista, sinó que simplement t'escoltes a tu mateixa i fas allò  que et ve de gust, no hi ha cap problema!
L'únic que és important és que seleccionis quines persones vols al teu costat i intentis cuidar-les. Malgrat sigui una temporada per TU, és necessari que no t'oblidis de les persones rellevants de la teva vida. Selecciona-les: quantes n'hi ha? qui són? per què ho són? i llavors intentis interessar-te per elles, escoltar-les i acompanyar-les en el que necessitin de tu.
Es tracta de mantenir un equilibri entre les teves necessitats i les dels altres ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico