Dubtesssss
Hola moltes gracies pel que feu sou genials!!!❤❤❤❤
Us escric aquesta consulta per veure si em podeu resoldre uns quants dubtes....
1. Com es fa una palla?(Siuspau no hem fiqueu un enllaç de un video pe els meus pares controlen molt el q miro al youtube i coses aixi...)
2. Es més segur practicar sexe amb condó si et prens pastilles anticonceptives, o és dolent???
Gràcies💓
Mariona Busto

Hola Curiosa!
1. Com es fa una palla? La masturbació masculina consisteix a estimular el penis amb les mans. Generalment se segueix un moviment de vaivé amb les mans, pujant i baixant la pell del penis. Molt important que la persona a qui li fas t'indiqui com li agrada que li facin: ritme, velocitat, intensitat de l'estimulació, pressió, etc.
2. Es més segur practicar sexe amb condó si et prens pastilles anticonceptives, o és dolent??? Les pastilles anticonceptives si s'utilitzen correctament, eviten l'embaràs però no protegeixen contra les infeccions de transmissió sexual (ITS). Per tant, es recomana l'ús del preservatiu per evitar la transmissió d'ITS, encara que s'estiguin prenent les pastilles anticonceptives, especialment si no es tracta d'una parella estable o no us heu fet les proves per saber si teniu alguna ITS.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat