Autoestima i/o falta d amor
Haver jo crec que tinc un problema, ja que sempre quan estic amb els amics em trobo molt be, encanvi quan no estic amb ells no em trobo gire be. Un altre punt es que fa massa temps que no estic en una relacio o amb un lio i estic fart, noto com si mai mes arribes el moment i quan arriba em quedo super timid i llavors s acaba.
Bueno aixo es tot
Gràcies
Pd: si voleu contactar amb mi us puc donar el insta
Estrella Dorca

Hola!
Doncs potser és una oportunitat per aprendre a estar amb tu mateix, no creus?
Potser ara és un bon moment per disfrutar dels teus amics, però també per centrar-te en les coses que t'agraden a tu, en passar estones en silenci amb tu mateix o, fins i tot, practicar alguna afició en solitari.
Es tracta de començar a valorar com ets i què t'agrada de tu. Si fossis algú extern que t'estimés molt, com et definiries? Quins serien el teus punts forts? De què et sents més orgullós?
A vegades necessitem posar-nos davant del mirall per aprendre a mirar-nos a nosaltres mateixos!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico