La meva cosina
Hola, el primer de tot gràcies per tota l'ajuda que ens doneu. Tinc un problema molt gran, m'agrada molt la meva cosina.
No l'havia vist en anys i des de fa 3 la veig cada any i m'encanta. No se que fer perquè no m'atreveixo a dir-li res per les possibles conseqüències; que s'enfadi, o que es fracturi la família ...
De veritat que he intentat oblidar-la però es que no puc, cada vegada que la veig (molt poc perquè no vivim a prop) em torna a agradar molt ...
A vegades parlem per missatges però mai m'obre ella, perquè no tenim molta confiança. Que puc fer?
Estrella Dorca

Hola!
Les relacions entre cosins germans solen ser complicades i amb poques facilitats per part de la família. Pel que expliques la teva cosina no mostra interès cap a tu, així que hauràs de començar a oblidar-la i abandonar aquesta història.
El que pots aprendre d'aquesta atracció és el tipus de persona que et desperta curiositat, per poder-te conèixer millor a tu mateix.
I una altra cosa, si ella no inicia conversa, si no et segueix gaire el rotllo i sents que no té ganes de parlar amb tu... segurament serà perquè realment no vol parlar amb tu, així que millor no insisteixis i no facis més incòmode la situació, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico