ganes de pixar
Bona nit,
Sòc una noia de 19 anys, fa com 4-5 mesos que vaig perdre la virginitat i fa 1 setmana exactament vaig tenir relacions amb la meva parella, us explico el problema que m’ha sorgit.
Feia ja 2 setmanes que no teníem relacions (ho solem fer 1 cop a la setmana mes o menys) i quan vam començar a tenir sexe pues em va penetrar quan estàvem al lavabo en posicions algo complexes per a penetrar (com de peu), de manera rapida i forta i sense posar-hi lubricant al condó (hi posem la majoria de cops), vam fer pocs preliminars i vam estar com 10 minuts algo així tenint sexe. Tenia bastant dolorida la meva part baixa ja que ell la posa a vegades de manera algo brusca, la entrada de la vagina per exemple ho estaba i una mica el perineu. Aquella nit estaba excitada però pocs minuts abans vaig tenir una situació algo angoixant sobre un tema apart.
Quan vaig anar a fer pipi al cap de poca estona despres de tenir sexe, vaig veure al paper de vàter una mica de sang rojiza-clara al eixugarme i suposo que era culpa de la duresa de les penetracions, a la segona eixugada no hi havia res de sang i no vaig mirarme les parts per averiguar que era. A mi ja sem va trencar el himen quan ho vaig fer per primer cop fa temps, i posteriorment em sortia sang contades ocasions perquè encara m’havia d’habituar o crec que era per que m’irritava el perineu de posar el penis bruscament (que sense voler em rosava el perineu suposo) i van ser varios dies que em passava (i no tanta sang com el dia passat). Fa dos dies em vaig mirar les meves parts i no veia res estrany.
I el problema es que, aquesta setmana doncs, no se perquè però tinc la necessitat d’anar al lavabo cada poques hores, cada 2 o 3, moltíssimes ganes. Normalment soc una noia q aguanta bastant en anar al bany i no he tingut problemes en això (puc aguantar com 6-7 hores), tinc una mica de incontinència desde fa 5 anys depèn la temporada, però que jo recordi casi mai m’ha passat això de tenir que anar al lavabo cada dos hores casi i tenir moltíssimes ganes de pixar. No m’ha sortit mes sang des de que vaig mirar aquell paper, ni tampoc tinc irritació ni mal ni molèsties.
Dema tornaré a tenir relacions amb el meu novio i em preocupa tenir algo o que em faci mal altre cop.
Es pot deure aquesta brutalitat a l’hora de tenir sexe a lo que tinc de tenir la necessitat de pixar? O perquè pot ser? Merci!!
Mariona Busto

Hola!
El sagnat no sabem ben bé d'on provenia, però si la penetració és molt brusca, sense gairebé lubricació, pot ser del mateix fregament i força en la penetració. Per tant, és important que aneu una mica amb més de compte per evitar fer-vos mal. Deixar més temps a que el teu cos s'exciti, lubriqui i permeti la penetració sense dolor.
Si sents ganes d'anar a fer pipí de forma constant, et recomanaríem que anessis al metge perquè valorés que no hi hagués una infecció d'orina.
Per altra banda, pel que fa a les pèrdues d'orina, si no hi has anat mai, potser estaria bé que ho valorés el metge i també una fisioterapeuta especialitzada en sol pelvià.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat