Orgasmes
Tinc sexe amb el meu novio desde fa 8 mesos. M’exita molt y tenim molt plaer al fer-ho. Ell sempre acaba pero jo mai arribo al orgasme, no es Per temps porque estem molta estona... Nose que puc fer...
Mariona Busto

Hola 93__!
Quan ens expliques que esteu molta estona, et refereixes amb la penetració? Tu sola, a través de la masturbació, arribes a l'orgasme? Amb una altra pràctica sexual (que no sigui la penetració), per exemple sexe oral o masturbació, arribes a l'orgasme?
És important que coneguem com funciona el nostre cos i la nostra resposta sexual: a nivell de paler, les noies sentim plaer a través de l'estimulació del clítoris, de forma directa o indirecta. Per tant, aquesta sol ser la manera més fàcil d'arribar a tenir un orgasme. A nivell intern de la vigina, no és impossible, però requereix molt coneixement i pràctica per arribar a l'orgasme a través de la introducció.
Per tant, el primer que et recomanaríem seria que agafessis un mirallet i observessis els teus genitals. Has localitzat totes les parts? Has trobat el teu clítoris? Pensa que la funció del clítoris és proporcionar plaer, per tant, si et ve de gust, comença per acariciar, acaronar i estimular aquesta zona i els seus voltants. Vés provant i experimentant noves sensacions.
Recorda també que el nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant, és important que estiguis connectada i centrada en allò que estàs fent, en pensament que t'ajudin a excitar-te. Veuràs que el teu cos, de mica en mica, va responent a aquesta excitació, amb major lubricació, el color dels genitals es torna més intens...
Ningú neix ensenyat i cal pràctica per anar descobrint com t'agrada fer-ho. Un cop tinguis entès i coneguis com funciona el teu cos i la teva resposta sexual, aleshores et serà més fàcil guiar a la teva parella perquè t'estimuli com a tu t'agrada. Quan estigueu practicant la penetració, podeu estimular el clítoris directament o indirectament, perquè d'aquesta manera serà més fàcil aconseguir l'orgasme!
Per últim, moltes vegades busquem un orgasme simultani, al mateix temps tots dos, i això sol ser molt complicat d'aconseguir! No oblideu que el sexe no té per què acabar-se quan ell arriba a l'orgasme, encara que ja no hi hagi erecció, podeu seguir jugant i estimulant-vos de moltes altres maneres ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat