com puc fer per quedar amb ell?
holaa, fa uns dies us vaig envair una consulta que tenia un problema que m'agradava un noi 5 anys més que jo i no sabia què fer.. em vau dir que intentés parlar amb ell per instagram i tal per conèixrel.
Val, el cas és que el vaig obrir posant d'excusa que ell viu al poble on estiuejo i bueno, no vam parlar de moltes coses jaja però almenys ara sap qui sóc. Vale el cas és que m'agraderia coneixrel més, és molt maco i de moment em cau molt bé, però no vull obrirlo jo sempre, no em vull fer una pesada que l'està obrint cada setmana.. però és q tampoc espero que ell ho fagi, perquè a penes ens coneixem i clar, vist des del seu ull, que una nena més petita t'obri per parlar i coneixret.. vés a saber què pensa... no sé, a mi m'agraderia això intentar parlar-hi més, no sé crec que pel seu sant l'obriré (el sé perq el meu pare es diu igual) i així tindré una excusa, però llavors què? em costa molt això, jo li aniria fent preguntes jajaj però obviament no li faré això pel mateix motiu: no vull ser pesada.
i per últim.. de cara a l'estiu si encara parlem, m'agraderia quedar.. però com i què li dic? no li puc dir aixi com aixi..
bfff tinc un cacau mental.. perquè el principal problema (després de la edat) és q no sé si li agradaré perquè bueno.. guapa no ho sóc gaire i a més, ell encara em deu veure com una nena... ajuda sisplau, moltes gràcies. <3
Estrella Dorca

Hola Laura,
Tots aquests dubtes són habituals! El més important és que vagis pas a pas. Ara ell ja sap qui ets que és el principal per poder iniciar una conversa o una relació. Com dius tu, hi ha d'haver equilibri a l'hora de començar les converses, si sempre ets tu, potser vol dir que ell no sent el mateix interès... Encara que faci mal has d'observar com es comporta ell.
Evidentment, l'edat no juga massa a favor teu, bàsicament perquè aquesta diferencia fa que viviu moments vitals molt diferents. Centra't en aquests mesos: si ell no et segueix el rotllo... hauràs de posar distància.
Després, de cara a l'estiu vinent, ja veuràs com estàs tu, com et sents i si encara tens ganes d'apropar-te a ell... i en aquell moment buscar una nova ocasió per parlar-hi ;) (però ja es veurà).
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico