No m’he liat mai.
Hola molt bona tarda.
Tinc un dubte aixi una mica tonto però es que estic una mica preocupada. Fa dues setmanes que estic parlant amb un noi i sembla que la cosa flueix. M’ha dit de quedar i tal i vull liar-me amb ell, però el cas es que mai m’he liat i no se com fer-ho. Les meves amigues diuen que no te res de complicat però es que no ho veig molt clar. No se si haig de saber alguna cosa en especial o com moure la boca simplement o introduir la llengua...Tinc un embolic de la hostia...Hauria de dir-li que no m’he liat mai? Em fa molta vergonya...
Moltíssimes gràcies per la vostra atenció.
Mariona Busto

Hola sara!
Pensa que moltes persones s'han sentit com tu la primera vegada de liar-se amb algú, així que segur que moltes s'han sentit identificades en llegir-te ;)
Recorda que ningú neix ensenyat, i és completament normal que no sàpigues com s'ha de fer. Veuràs que és més senzill del que potser pots imaginar-te. Important, fer-ho si realment ho vols fer i amb qui tu vulguis, sense cap mena de pressió. Si l'altra persona té experiència, i no és el seu primer cop, pots deixar que et guiï i porti el ritme. Deixar-se portar pels moviments, amb calma i deixant que flueixi el petó.
A vegades explicar a l'altra persona que és el primer cop ens treu pressió i ens permet deixar-nos anar més. Dir-ho o no dir-ho, és decisió teva i segurament dependrà de la confiança que us tingueu! Si creus que pot ajudar-te, no ho dubtis i digues-li, no passa absolutament res, totes tenim una primera vegada!
Esperem que ho gaudeixis molt!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Sara!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat