Drogues
El fi d'any vaig amb unes amigues a fer un botellon.
Resulta q elles ja estan acostumades a veure i a emboratxar-se pero jo no mai m'he enborratxat i tinc molts dubtes en plan que em passara. Si em podeu orientar una mica hauria de tenir por d'algo???
Estrella Dorca

Hola!
El més important és no fer res que no et vingui de gust. Si tu no tens ganes de beure i no et ve de gust, no ho facis! No tens cap obligació a provar-ho aquest cap d'any. La decisió és teva, no sentis pressió pel que facin els altres, d'acord?
En cas que ho vulguis provar, recorda que l'edat permesa pel consum d'alcohol són els 18 anys. Això vol dir que en menors d'edat hi ha més risc associat, de manera que cal consumir poca quantitat i haver menjat abans per evitar situacions incòmodes o desagradables (per tu i pels altres).
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico