Masturbació/Primer cop
Hola! Mai m'he fet dits, no se, mai mha vingut de gust i no sabia com ferho, i ara mateix tinc un lio i l'altre dia em va fer dits però em va fer bastant mal. El forat era el correcte, perque despres men vaig fer jo (per comprovarho) i vaig poder veure que era el forat correcte. A més, hem parlat de ferho, i tinc por de que em faci mal. Per tant, només volia saber si és normal que em faci mal al ferme dits o que mels facin i que no senti cap plaer, siusplau ajuda i moltíssimes gràcies per tot el que feu!
Cristina Albó

Hola Anònim,
És normal que no sentis plaer amb la penetració (encara que sigui penetració amb dit), ja que la majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina, és a dir, a la vulva, en concret a la zona del clítoris.
El primer pas és que coneguis el teu cos, que sàpigues com és, que estableixis un vincle amb els teus genitals.
Per tant, en primer lloc, t'animem a agafar un mirall, buscar un espai i un moment d'intimitat amb tu mateixa, i que miris, toquis i descobreixis, detecta totes les parts de la teva vulva, els llavis, el clítoris, l'entrada de la vagina, etc... descobreix cada zona, a poc a poc.
T'afegim també un vídeo de youtube on pots veure com estimular-te:
D'aquesta manera, quan tu et coneguis bé, podràs indicar la teva parella com i de quina manera t'agrada sentir.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com