no se que fer ya
tinc molts problemas a casa pero el mes greu es que no hem deixen tenir novio ni res per que diguen k soc petita en cambi sempre em comparen amb la meva cossin i tinc depresio per aixo he intentat fer molteslocures i ningu em fa cas man trencat el telefon per estar incomunicada noem deixen sortir ni res quehi puv fer nomes se que plurar i plurar em paso els dias aixi ya nose que fer amb la meva vida...
Estrella Dorca

Hola blaankiitaa_bf,
Primer de tot, intenta respirar fons per poder avaluar millor el problema. Crec que has escrit la consulta quan estaves força atabalada i això fa que la sensació de dificultat sigui més gran.
Segurament els teus pares volen protegir-te i és la seva manera de demostrar-te l'amor immens que senten cap a tu.
Però també entenc que tinguis ganes de parlar amb els teus amics i relacionar-te amb altres persones. Potser hauràs de buscar algun dia que tu estigui tranquil·la i preparar-te una petita xerrada amb els teus pares on puguis explicar-los com et sents exactament i què necessites d'ells.
A vegades els pares i/o les mares no són conscients de la nostra situació, per tant, és bo poder-la explicar. Seu calmada, digues com et sents i demana el que vols d'ells. Veuràs com reaccionen millor del que creus.
Segurament intentaran justificar-se però si evites la discussió i els parles des del cor, ells et comprendran. Així podreu buscar una solució conjunta per millorar el teu benestar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico