Auxili
Hola,bon dia
Gràcies pel que feu, ens es molt útil
Ja os he enviat aquesta pregunta alguna vegada, pero necesito que algú m'escolti perqué estic desesperada.
Porto desde segon suspenent les matemàtiques i em sento retrasada perqué soc l'única de la meva classe que lo han quedat les de tercer i segueixo sense aprovar. Per més que estudio no paso i estic desesperada. A sobre, vull anarme'n a una carrera on hi han moltes mates (ingeniería industrial) i no aconsegueixo aprovar les mates académiques i em sento amb una discapacitat mental perqué la resta aproven. Ja ho he provat tot, parlar amb el profe, estudiar, anar a repàs...no puc.
Siusplau, ajuda
Estrella Dorca

Hola Ladgertha,
Has pensat que potser estàs encallada en alguna varietat concreta de les matemàtiques? Potser aquesta part et resulta més complexa o menys intuitiva i això fa que ja et bloquegis a l'hora d'enfrontar-t'hi.
Des del consultori creiem que potser has de parlar tranquil·lament amb el professor i trobar altres maneres d'aprendre. Potser en una acadèmia et podrien orientar. Es tracta de buscar una alternativa, perquè t'estàs ofoscant i aquesta actitud no t'ajuda.
Pren-te aquestes vacances com una pausa per descansar i desconnectar i a partir de gener busca solucions amb la teva família, el teu tutor o tutora i el profe de mates. Cal entre tots busqueu la millor manera d'ajudar-te ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico