desesperació
Hola, semblara una tonteria,pero porto moltisim temps intentant que els meus idols(els One Direction) em segueixin a Twitter, he intentat de tot pero ja no se que fer. He plorat moltissim, he enviat correus electronics, he pensat en tallarme:$(no ho tornare a pensar mai més!!!)he intentat de tot pero ja no se que fer, nessecito els vostres consells, que puc per per a que empuguin seguir?:$
Gracies, espero la vostra resposata. :)
InterPersonal

Hola MJS! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et díria que està bé intentar d'aconseugir els nostres objectius, pèrò també hem d'aprendre a marcar-nos límits i acceptar que els coses no sempre depenen només de nosaltres amteixos. Revisa també el teu objectiu, si és realista o no. El món és molt gran i tenen moltes seguidores. Pren-t'ho com una loteria el que et toqui un objectiu com aquest, no ha de ser algu vital epr tu, on fins i tot hagi perillat la teva salut i el teu benestar!! Fixa't en el que si que pots aconseguir cada dia i pels teus pròpis mitjans!! Escolta'ls i gaudeix de la seva música i fes-te teu el moment d'escoltar-la! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat