Orgasme
Hola, sóc una noia i tinc 19 anys. Fa com 4 anys que practico sexe i he tingut 4 parelles sexuals de llarga durada. Amb cap d'elles he arribat al orgasme. Per molt que hagi provat de masturbar-me tampoc he arribat mai a tenir un orgasme. He anat fins i tot a l'psicòleg i tot i així segueixo sense poder tenir orgasmes. He provat el sexe anal i si que arribo a l'orgasme però m'agradaria saber per què no puc arribar a l'orgasme amb la masturbació i la penetració vaginal i que podria fer per arribari, ja que ja he explorat el meu cos sola i amb companyia.
Moltes gràcies
Cristina Albó

Hola Meri89,
Gràcies per escriure'ns i per la confiança!
El més habitual és que l'estimulació a través de la penetració no ens produeixi plaer i no ens produeixi orgasme. Ja que qui s'encarrega del plaer a la vulva, no és la vagina, és el clítoris. El saps ubicar? Saps com reacciona davant l'estimulació? Potser el primer que podries fer és explorar-lo i explorar-te en aquest sentit.
També tingues en compte que l'òrgan sexual més important és el cervell, si el nostre cervell està centrat en "no arribo a l'orgasme", es bloqueja qualsevol possible sensació de plaer i per tant, també desviem el pensament eròtic per allò que ens preocupa.
Per tant, intenta no buscar l'orgasme, juga i descobreix.
T'adjuntem un video que et pot ajudar:
També si veus que no te'n surts, et recomanem que demanis ajuda, si ets major d'edat i tens entre 18 i 26 anys a IESP Barcelona existeix la Consulta Jove, teràpia a preus reduïts. On també treballem amb una fisioterapeuta que podria explorar l'estat de la teva musculatura pèlvica.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com