Jo
Hola<3
Ultimament em veig gorda.
No faig dieta pero ultimament no menjo tant i em diuen que he de menjar més però no tinc gana, he baixat 1kg, però em continuo veien gorda (com sempre m'he vist)
Ara peso 49kg, peso molt per la meva edat?
He mirar maneres de baixar panxa, i res. Algun consell??
Moltissimes graciesss!! =)
Laia Reventós

Hola Lili.
Gràcies per confiar en nosaltres.
T'explico. Pel que veig tens 13 anys i, per tant, estàs en ple creixement. És per això que necessites menjar per créixer i desenvolupar-te de forma sana i equilibrada. Si no incorpores tots els nutrients i aliments necessaris pel teu cos amb una alimentació variada i equilibrada, aturaràs el teu desenvolupament. Per tant, és important que no deixis de menjar i procuris no baixar més de pes.
Hauries de treballar la teva autoestima i tenir una millor percepció del teu cos. Saps el motiu pel qual et veus grassa? Crítiques per part dels teus companys, amics o família? tu mateixa tens inseguretats i et vas generant complexes? Pressió per assolir el model de bellesa de la societat?? Un cop hagis trobat el motiu de les teves inseguretats, intenta treballar i potenciar la teva autoestima i l'acceptació del teu propi cos. Ets massa jove per estar pendent del que menges o deixes de menjar.
Espero que t'hagi ajudat el que t'he esmentat.
Gràcies,
Laia Raventós,
psicòloga.