Dubtes sexeeee
Hola, abans de res, moltes gràcies pel que feu!!
Començo, tinc varies preguntes sobre el sexe vaginal:
1. A l’hora de fer-ho, al meu novio li rellisca el condó cap amunt i li acaba sortint gairebé del tot, a què pot ser degut? No estem segurs quan això pasa i acabem amb masturbació o sexe oral per por a que es trenqui o el semen surti.
2. Per què quan ho fem amb condó ens costa molt que entri i quan ho fem sense entra a la primera? Només ho hem provat un cop sense per curiositat i “desesperació” perquè no m’entrava...
3. A l’hora de fer-li sexe oral li agrada però a vegades li fa mal la part de dalt (el prepuci) i em sap greu perquè cap del dos volem parar però tampoc li vull fer mal, pot ser degut a la lubricació o a la manera en que li faig el sexe oral? Que em recomaneu?
4. Podem utilitzar lubricants de gustos Durex a la penetració? És a dir, de pinya, maduixa... són els que tenim...
Som una parella de parlar aquestes coses i ens expliquem com fer les coses per obtenir més plaer, però no tenim resposta a aquests dubtes, sé que són molts però agrairia la vostra resposta. Petons!💋
Mariona Busto

Hola Anònima!
Anem per parts:
1. A l’hora de fer-ho, al meu novio li rellisca el condó cap amunt i li acaba sortint gairebé del tot, a què pot ser degut? Això pot passar per diferents motius. En primer lloc reviseu que estigueu col·locant el preservatiu correctament, sempre quan el penis estigui en erecció, fent-lo baixar fins a la base, desenrotllant el preservatiu a poc a poc, subjectant la part de dalt on hi ha el dipòsit pel semen. Comproveu que la talla del preservatiu s'adeqüi a la mida del seu penis.
2. Per què quan ho fem amb condó ens costa molt que entri i quan ho fem sense entra a la primera? Només ho hem provat un cop sense per curiositat i “desesperació” perquè no m’entrava... Cal una mica de pràctica, però veureu que amb el preservatiu també podeu aconseguir-ho. De fet, i com ja sabeu, és molt important utilitzar-lo durant tota la penetració per evitar el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual i un embaràs no desitjat.
3. A l’hora de fer-li sexe oral li agrada però a vegades li fa mal la part de dalt (el prepuci) i em sap greu perquè cap del dos volem parar però tampoc li vull fer mal, pot ser degut a la lubricació o a la manera en que li faig el sexe oral? Que em recomaneu? Doncs pot ser per diferents motius: amb la masturbació (individual o compartida) o amb la penetració també li fa mal? Si és així, seria recomanable que ho revisés el metge. Si només li passa amb el sexe oral, haureu d'anar trobant la manera de que l'estimulació sigui l'adequada per a ell, tenint en compte el ritme, la intensitat de l'estimulació i la velocitat. Ell pot anar guiant-te a poc a poc per anar sabent com li agrada el sexe oral i perquè no li faci mal.
4. Podem utilitzar lubricants de gustos Durex a la penetració? És a dir, de pinya, maduixa... són els que tenim... Si us fixeu, tots els lubricants porten unes indicacions on expliquen si són aptes per a la penetració vaginal, anal o oral, i si són compatibles amb l'ús del preservatiu. Si no ho veieu, a la web de Durex trobareu tota la informació per cada producte en concret.
Esperem haver respost els teus dubtes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat