No estic bé
Fa molt temps que no em sento bé, tinc molta inestabilitat emocional i tinc pensaments molt intensos de ferme mal i de morir. Fa poc que em vaig intentar suicidar i vaig rebre ajuda professional pero tot esta anant malament un altre cop he tornat a autolesionarme i no se com parar perque es com una adicció
Gracies
Estrella Dorca

Hola madness,
Doncs el més important és tornar a demanar ajuda. Torna a trucar al professional que et va atendre i continua amb el tractament. A vegades necessitem una empenta de nou per continuar avançant.
Tu mateixa dius que vas rebre ajuda. Et va anar bé? Et vas sentir còmode? si és així, demana-li ajuda de nou. Si amb aquest professional no et vas sentir còmode, busqueu-ne un altre.
És important que facis l'esforç de demanar ajuda al teu entorn (a casa o a l'escola), sigues sincera i explica que has començat de nou amb les autolesions i que tens aquests pensaments. Deixa que els adults t'ajudin ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico