Bulimia
Hola!
Recorro aquí perquè estic una mica desesperada. Fa 7 anys que soc bulimica i ja començo a estar en una situació una mica critica. Vaig passar per una situació molt forta fa poc menys d’un mes i li vaig Haber de dir a la meva mare. El problema es que estic estudiant a Barcelona i no estic al meu poble i necesitaria ajuda d’on anar i a qui recórrer per tractarme be ja que es un suplici. Vaig començar per molts problemes de bullying, acos... i tenia molt complexe. Encara el segueixo tenint, Pero crec que es algo que no M’ajuda a la meva vida diària ja que es dificil controlar diverses situacions i tirar endavant amb aquest pes tant gran. També em preocupa el fet de que no se quan s’hauria de pagar etc. Ja que no vaig molt be de diners, Pero es algo que necesito urgentment i ara que soc major d’edat puc posar solució quan abans millor.
Moltes gracies per lleguirme!
Laia Reventós

Hola guapa!
Primer de tot, gràcies per explicar-nos la teva situació, que no ha de ser gens fàcil compartir.
Has fet molt bé d'explicar-li a la teva mare el que et passa. 7 anys callada ha d'haver estat molt angoixant i segurament la teva família algo es debia ensumar però et volien donar un marge de temps per a que tu et sentissis amb valor d'explicar-ho.
Ets molt valenta de voler posar fi al teu patiment que ha acabat derivant en la bulímia (tot i que si mai has anat a un metge, no podem parlar de búlimia si no tens un diagnòstic).
Jo t'animo a que truquis a l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (934549109). és una associació sense ànim de lucre i el servei és gratuït. Tu només has de trucar per demanar una acollida i algun dels voluntaris experts t'atendrà. és un espai on hi ha total llibertat per explicar el que vulguis i obviament amb confidencialitat.
L'ACAB està al carrer Mallorca 198. Truca i demana hora :) No esperis més guapa. Tu pots, i segur que te'n surts, ja que has fet el primer pas i el més important: ser conscient i reconèixer que hi ha un problema i buscar-hi una solució.
Ànims!
Laia Raventós