Algun consell? Estic tancada en aquest bucle
Eii! Hola,
Ja fa uns mesos que estic molt insegura de mi mateixa i molt frustrada, després de molt pensar-hi crec que és perquè cada cosa que vaig a fer o cada cosa que faig, cada cosa que penso, cada cosa que vull fer, cada actitud davant de les coses, toooooot, m'ho jutjo i m'ho qüestiono. Fent això estic molt frustrada i acabo pensant que no valc per res, estic perdent la personalitat i no sé com fer per deixar-ho de fer (si ben bé aquest és el problema). Si em doguesis algun consell per millorar-ho t'ho agrairia molt!
Merci!
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot, la personalitat no es perd. La personalitat existeix i cadascú té la seva: és la manera de ser. Hi ha persones més flexibles i adaptables, d'altres més rígides i estrictes, persones extrovertides, persones tímides, persones més exploradores i temeràries i persones més porugues i prudents... Cadascú té uns trets de personalitat més accentuats que d'altres.
Per tant, tu tens personalitat.
És important que busquis quines característiques i qualitats et defineixen. Quines coses no canviaries de tu? Què t'agrada de tu mateixa? (i no s'hi val a dir "res"). Fes una llista amb les teves virtuts i, sobretot, en quins aspectes t'ajuda la teva manera de ser.
Per exemple: si ets sociable, t'ajuda a fer amistats;  si ets introvertida, t'ajuda a mantenir la teva intimitat ben guardada.
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico