Cabell curt
Hola! Moltes gràcies pel que feu primer
Desprès, jo vull tallarme el cabell curt com un noi. Pero a casa sempre em diuen que em portaràn a la perruqueria el mes següent perqué aquest no hi ha diners i així porto una temporadeta llarga… M'agradaria saber si teniu algún truc perqué em deixin tallarme'l a casa o convencer a ma mare perqué me'l talli. Hi han vegades que m'han vingut arrebats i per poc me'l tallo a casa, pero la bronca seria descomunal. En fi, i també si teniueu algún pentinat amb tupé o algún pixie o alguna cosa així de cabell curt plan noi i consells per tallarme'l a casa
Moltes gràcies
Gemma Conde

Hola Ladgertha,
Primer de tot, agrair-te la confiança que tens amb nosaltres al contactar amb el portal!
Per una banda, comentar-te que hi ha moltes revistes i pàgines a Internet que apareixen noies amb pentinats de cabell llarg i de cabell curt. T’animen a que abans d’anar a la perruqueria puguis fer-los-hi una ullada per estar ben segura de quin és el que t’agrada més. Un aspecte molt important dels pentinats és que formen part de l’estil / estètica de cada un i per tant reflexen, en part, com som. Així doncs, creiem que el més important és aquesta part d’identitat que puguis sentir de fer-te un “look” de cabell curt.
Per altra banda, no et recomanaríem tallar-te’l a casa, ja que si un no és professional cor el risc de que el tallat no li quedi com vol. Si la teva mare sí que es dedica a aquesta area, potser sí que li podries demanar explicant perquè això és important per tu.
Finalment, si realment posposar el tallat és per un tema de diners, podries parlar amb els teus pares si hi hauria la possibilitat d’estalviar tu els euros i un cop els tinguessis poder anar a la perruqueria . Així doncs, començar a fer un petit dipòsit pel teu desig de tallar-te el cabell.
Esperem haver-te pogut ajudar.
Moltes gràcies,
Una abraçada!