Indecisa
Hola Adolescents.cat!!!
Tinc un gran lio mental, i és que estic parlant amb un noi que ens portem super bé (tenim moltíssim en comú), el cas és que jo sé que ell vol anar a més (ja que està sempre super pendent de mi, sempre diu que té moltes ganes de veure'm, m'ha dit deu mil cops que li encanta parlar amb mi, etc.) però és que a mi m'encanta el seu caràcter perquè som iguals i m'enten amb tot, però el problema és que no m'acaba d'atraure fisicament i no sé què fer si seguir-li el rollo i intentar tenir alguna cosa amb ell o tallar-ho, perquè realment m'agrada però això em fa dubtar...
També he de dir que em frena el fet de què poden opinar els altres ja que sé perfectament que no hauria d'importar gens perquè he de ser feliç jo, però havent passat un cop un petit cas de bullying, em fa por que se'm enriguin o algu...
Estic tan confusa amb tot això!!!!!!!
Espero que em pugueu ajudar!
Gràcies i molts petonts!!
Estrella Dorca

Hola Indecisa,
Abans de valorar la repercussió que tindrà si comences a sortir amb ell, vull que t'imaginis un futur amb ell.
A l'estiu ell encara formarà part de la teva vida. De quina manera te l'imagines?
• te l'imagines sent la teva parella? quedant tots dos sols, fent-vos petons, planificant coses per tots dos
• o te l'imagines sent el teu amic? explicant-li els teus embolics amorosos i quedant amb ell de tant en tant.
La clau és aquí: has de decidir si és únicament un amic o bé sents atracció cap a ell. Una vegada hagis respost això, ja abordarem el que puguin dir els altres ;)
El més important és que tu ho tinguis clar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico