Baixa autoestima?
Sóc bisexual però m'agraden més les noies. Aquest any en han barrejat amb l'altre classe formant així dos noves classes, doncs hi ha una noia de la meva edad que hem sembla molt guapa però jo no sé quina és la seva sexualitat, crec que és bisexual pel que dóna A entendre ella i les seves amigues i buenoo aquest cap de setmana vam sortir de festa i jo només vaig beure un got però durant tota la nit no vaig poder deixar de pensar en fer-li un petó però no puc perquè després penso en les conseqüències dolentes i no puc. A part jo sóc molt tímida i no crec que ningú pensi en mi d'aquesta manera i menys ella. No m'agrada però encara segueixo pensant en ella i la veritat tinc molta por de que m'agradi perquè sé que mai li agradarà i perquè Porto anys sense que m'agradi ningú i així estic be... No ho sé.
Estrella Dorca

Hola!
És natural sentir atracció per altres persones i és probable que sentis atracció per aquesta noia. Tu mateixa dius que no saps quina és la seva orientació sexual, però entenc que tampoc t'has plantejat què sents realment per ella, oi?
Per què no proves de conèixer-la una mica més? Intenta apropar-te a ella i saber què pensa, com és, quins somnis té...? Potser així podràs valorar millor si et continua agradant o no.
Una vegada tinguis clars els teus propis sentiments, serà moment de veure què fas amb aquesta informació: et declares? tires indirectes? mantens el teu silenci? l'oblides?...
Però primer has de saber què sents tu. D'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico