Alçada
Holaa,
primer de tot agraïr-vos tot el que feu. És de molta ajuda.
Sé que és una pregunta una mica difícil però m'agradaria saber si creixeré més. Us dono algunes dades per si us poden ajudar.
Medeixo 151 cm i peso 51 kg i tinc 14 anys.
La meva mare fa 171 cm i el meu pare 174 cm.
Moltes gràcies,
una abraçada.
Gemma Conde

Hola,
Primer de tot agrair-te la confiança que has tingut en nosaltres!
Pel que fa a l’alçada, es un aspecte difícil de predir. Probablement el teu metge et podrà orientar sobre quin creixement estàs portant i per tant indicar-te en com podries continuar creixent. Perquè sembla que per genètica (l'herencia dels nostres familiars), podries tenir una alçada similar a la dels teus pares, però hi ha altres elements com, per exemple, el sexe que poden influir en quant acabem mesurant.
En tot cas, el més important és que acceptis que el teu cos esta en constant canvi i que per tant encara podràs créixer més (entre altres), així com que et sentis saludable! 
Desitgem haver-te pogut ajudar.
Moltes gràcies,
Una abraçada!