Bi o les
Bones !La veritat es que estic cada cop més confusa hos vaig enviar una consulta x si es podia daber que era BI pero llavors me donat compta que era com una tapa per que aixis anava de indecisa per la vida la cosa es podria ser que m'agradin els tios de cara y todo menys de polla? (Mal escrit ) i aue les ties magradi tot tot? O aixo ja es ser Lesvi pk jo em luc enamorar perfectament d'un tio pero aquesta part em fa fastic i en canvia de tia no
Merci i fins aviat!😘
Cristina Albó

Hola fresh,
Nosaltres no et podem dir si ets lesbiana o bisexual. L'única cosa que podem dir-te és que l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions de confiança, intimitat i passió.
Si l'única cosa que sents pels penis és fàstic, ens sorgeixen algunes preguntes... has viscut alguna experiència que no voldries haver viscut? has tingut contacte amb els genitals masculins a través del porno, on no és ni real i on la visió és molt agressiva (en general) cap a les dones i la penetració?
Una cosa és que no ens agradi una part del cos, l'altre és sentir fàstic... si ho necessites contacta amb nosaltres. T'enviem una abraçada ben forta!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com