LESIÓ
Holaa!
Primer de tot, moltes gràcies per la feina que feu! Fins avui he estat mirant consultes sobre dubtes que tenia, però el que tinc ara no l'he sabut trobar. Jo jugo a basquet desde ja fa 6-7 anys, desde que vaig començar cada cop hi estic mes enganxada! El cas esque ami sempre mhan dit que era bastant bona i sempre he portat un ritme de 4-5 entrenaments per setmana i 1-2 partits. Fa quatre dies, en un partit vaig caure lesionada. El pronostic no es bo, ja que tinc trencats 3 dels lligaments del genoll i el menisc. Desde que jugo a basquet mai mhe saltat cap partit, i soc incapaç de pensar que ara estare un any sense basquet. Es pensar en la lesio i plorar, que puc fer?
Estrella Dorca

Hola anònima,
Entenc perfectament la teva frustració. No és fàcil assumir una lesió de llarga durada quan gaudeixes tant de l'esport.
Però et faré una proposta: durant aquest any hauràs de descobrir el bàsquet des de la banqueta. Segurament les teves companyes d'equip necessitin els teus ànims i és molt probable que, observant els partits i els entrenaments puguis veure detalls que si juguessis, se t'escaparien.
Crec que el teu equip et necessita i tu necessites el bàsquet, per tant, busca un nou rol dins l'equip per continuar aprenent i gaudint de l'esport!
PD: a la banqueta es fa molta feina i no és visible: feina de mantenir actiu l'equip, de veure i preveure jugades, d'observar l'estat anímic i físic de les companyes, de valorar canvis d'estratègia... i, sobretot, per animar les companyes que estiguin a la pista.
Una abraçada molt forta i molts ànims en la recuperació!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico