Commmm ferr-hooo
Tinc bastantes preguntes...
La penetracio, es millor rapida o molt lenta??
I quanta estona s’ha d’estar a la penetracio??
Quan temps dura mes o menys el sexe??
Esq a mi se’m passa molt rapid pero hi estem molta estona
Cristina Albó

Hola Anonim,
Per a no deixar-nos cap pregunta sense respondre, les copiarem totes i les anirem responent una a una:
• La penetracio, es millor rapida o molt lenta??
Aquesta pregunta seria millor que t'ho respongués la teva parella, o a la persona amb qui tinguis relacions sexuals. Pot dependre del moment, del dia, de la connexió que tingueu, etc... per tant, el millor és preguntar i escoltar l'altre!
També cal no centrar-se en la penetració, les relacions sexuals són molt més que la penetració ;)
• I quanta estona s’ha d’estar a la penetracio??
No hi ha un temps estipulat ja que igual que en la pregunta anterior, dependrà de l'altre persona. Les últimes dades estadístiques ens diuen que de mitjana a Espanya, el temps en penetració, abans que arribi l'ejaculació, és de 5,8 minuts.
Tot i que, si el ritme és ràpid (ritme orgàsmic) i en penetració, és habitual que l'ejaculació arribi abans dels 5 minuts.
Però com t'hem dit abans, la relació sexual no és només la penetració, el sexe oral, la masturbació, els petons, les carícies, les paraules a cau d'orella, els massatges eròtics, etc... també són sexe!
• Quan temps dura mes o menys el sexe??
No tenim resposta, ja que dependrà de com jugueu... cada parella determina el seu temps ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com