Jo 15 ell 20
Holaa tinc una consulta per feer i bueno el cas és que estic enamorada d'un noi que viu al poble on estiuejo, enserio en cosa de 2 o 3 setmanes no paro de pensar amb ell, quan va ser les festes d'aquet poble em vaig atrevir a demanarli solicitut a linstagram, i ell em va seguir... i estic emparanoiada i és un problema perquè té 20 anys (jo 15). Les meves amigues em diuen que no passa res que ara si q es nota pero q quan jo en tingui 17 ell en tindrà 22 i el canvi no serà tan fort... en part tenen rao.. però jo tinc aquesta inseguratat.. i no sé què fer perquè també em fa molta vergonya obrirlo i dirli eeii magradees quedem algun diaa? nose ho trobo bastant fort... què farieu? sisplau necessito ajuda... no se que fer amb la meva vida.
no em vull oblidar d'ell perque magrada molt i a part que veig el seu tiet CADA dia perquè és el capdestudis del meu insti i quan no el veig en una guàrdia el veig per les escales i sino a l'hora del pati...
moltes gràcies <3
Estrella Dorca

Hola Laura,
Des del consultori diem que el més important no és la diferència d'edat sinó la diferència de moment vital. Als 20 anys tens objectius diferents que als 15 i això sol ser un problema a l'hora de tirar endavant una relació. A més, també hi ha una diferència prou important perquè sigui considerat un abús. Així que, a poc a poc, d'acord?
Si ell t'ha seguit a l'instagram, genial! Això vol dir que ja existeixes per ell. Ara hauries de començar alguna conversa i veure si et segueix el rotllo o no... Fes-li preguntes, interessa't per ell i observa si ell fa el mateix amb tu. En aquests moments cal valorar si la comunicació és recíproca. És a dir, que ell també mostra interès en tu, inicia converses i et fa preguntes. És una bona manera d'identificar si sent algun tipus d'atracció.
Un cop hagis començat les converses, ja valoraràs com són i podràs pensar en si vols continuar coneixent-lo, si realment t'agrada la seva manera de ser i quin futur té la vostra relació. Pas a pas ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico