no vull perdre al meu millor amic
ultimament el meu millor amic i jo ja casi mai parlem cara a cara perque ara se'n va tot el rato amb els seus amics i jo o trobo perfectament normal aixo pero fins fa uns dies anava amb ells i per les tardes anavem junts fins a casa,i aquest moment era l'unic que podiem parlar una estona cara a cara pero ara sempre se'n va amb els seus amics i si algun cop conseguim parlar es en plan hola que tal i aixo i es una situacio molt estranya i ara no conseguim parlar a soles ni un minut.ara ja nomes ens queda el whatsapp alla si que parlem un bon rato pero no es el mateix que abans saps? ademes que fins ara ell cada dia s'estava deprimint per qualsevol tonteria i jo l'ajudava,li deia que no es preocupes i tal pero aquests ultims dies ja no esta tan deprimit i clar llavors ja no hi ha conversa,em sento com si nomes li servis per curarli les penes. com puc fer per tornar a estar com abans?
InterPersonal

Hola onlymusic please! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs tu pots fer coses per cuidar la relació, però això és cosa de dos; i primer de tot haurem d'acceptar que hi ha una part que no podrem controlar, i que serà cosa de l'altre el com anirà. Si sents que només li cures les penes, pots fer dues coses: 1- comenta-li com et sents de manera que t'entengui i es posi al teu lloc, no en plan retret i volguent que canvii (això no funciona!), i 2- pregunta't si val la pena tenir un amic que no es vol quan està xungo. Els amics també són epr divertir-se i 3: Quina responsabilitat tens tu en tot això, li proposes fer coses divertides o és que només fas el paper de "psicòloga" amb ell? Aquí tens l'estratègia! Mira a veure què respons i endavant amb el que creguis!! Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat