Preparada pero no
Hola, primer hos volia dir que es fantastic aixo que feu ja que a la nostre edat sempre tenim preguntes que ens dona tall fer, aixi que MOLTES GRACIES.
Dons fa un temps vaig començar a parlar amb un noi mes petit que jo (un any), la cosa es que mai mhe liat i aquest noi si, i parlant i parlant li vaig explicar, fins aqui ningun problema.
La cosa es que cada cop parlavem mes i mes i cada cop mes hot fins que vam decidir quedar, al final jo no vaig poder i i no va pasar res, a partir daquell moment sempre em diu de quedar i jo lhi poso excuses perque EM FA POR, pero del pal que no se de que parlaria amb ell, es tot com molt planejat i prefereixo que pasi i ja esta, o nose crec que hem faig molt la olla, total que el noi es simpatic, guapo, amable... pero com sempre esa parlant del mateix i nomes vol que ens liem (osigui ell avans de tot aixo hem va confestar que lhi portava agradant un temps i quan va veure que era una mica correspongut va proseguir:)) i parlar de medes hot, al final hem cansa, ara mateix estic parlant amb ell sobre aixo a verure si m'enten... pero clar aquestes setmanes porto molt rallada perque en veritat si que hem voldria liar amb ell pero no aixi planejantlo ni res i quan ens veiem en persona com que es molt infantil...
Que hauria de fer? (Perdo per el super text que mhe montat aqui...<3)
Estrella Dorca

Hola anònima,
Tinc la sensació que el teu embolic té a veure amb les seves intencions. No et sents gaire còmode amb la idea que ell només es vulgui liar amb tu. Pot ser?
Pel que m'expliques, a tu també t'atrau sexualment, però no t'agrada la seva manera de ser ni tampoc aquesta planificació de la vostra trobada.
Llavors pots fer vàries coses:
• No quedar amb ell i esperar que us trobeu en alguna festa a veure com evoluciona...
• Quedar amb ell per liar-te i prou (sense cap intenció de seguir amb una relació)
• Deixar-li clar que busques una relació i que no vols un lio i prou.
Al final has d'escollir si tens ganes que el primer petó sigui amb una persona que t'atrau sexualment però que no t'agrada la seva manera de ser o bé vols esperar a trobar una persona amb qui et sentis còmode i vulguis tenir-hi algun tipus de relació.
Les dues opcions són totalment vàlides, només cal que ho decideixis conscientment per evitar mals entesos ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico