Ell
Hola!!!
Fa 1 any més o menys, un nen d'un curs superior a mi, em va trobar al insta i em va obrir. Jo sabia qui era però no havia parlat amb ell en me vida. Total, la primera setmana vam estar parlant bé, era molt amable amb mi i tal, fins que va arribar un dia que de cop i volta em va deixar de parlar i era super antipàtic i super borde. Durant tot el curs, vaig intentar parlar amb ell (per insta xq en persona ni ens saludem) i saber perquè estava tan borde amb mi. Cada vegada que intentava parlar amb ell les coses anaven a pitjor... Vaig començar a passar d'ell, tot i que pel insti ens fèiem alguna mirada. Fins que va arribar el sopar de fi de curs, on perfi vaig descobrir perquè s'havia enfadat amb mi. Em va dir que estava enfadat amb el món i ho va pagar amb mi. No m'enrrecordo ben bé si ens vam acabar disculpant (jo el vaig insultar i ell em va insultar). Durant l'estiu tot va anar a pitjor ens vam arribar a tornar a insultar. Les coses es van anar calment quan començava a ser principi d'aquest curs. No sé com han quedat les coses, suposo que bé, ell no em va tornar a parlar i jo tampoc. Jo ja he superat tot això, ell no ho sé, perquè al insti una amiga meva l'ha pillat mirant-me una bona estona.
No sé què fer. Què opines d'aquest tema psicòloga? Que faries?
Moltíssimes gràcies de debò!!!
Estrella Dorca

Hola!
Pel que expliques tu ho tens molt clar i això és important. La manera de ser respectada és no permetre actituds com la que va tenir aquesta persona. Segurament vas insistir més del compte per trobar una explicació, però això no justifica que ell et tractés malament (ni tu a ell).
A vegades sembla que connectem amb algú, però de cop tot es trenca i la relació es torna complicada i lletja. Així que continua amb la teva vida, oblida't d'aquesta història i si ell et diu alguna cosa... en torneu a parlar (si a tu et ve de gust).
És millor no enganxar-se a aquestes històries que ens han portat tants maldecaps, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico