sola
Hola, el meu problema es que em sento molt sola! Tots els meus amics tenen novio/novia, i tot jo pinten molt maco, i jo estic molt sola, no tinc cap novio, pero en vull un! ja se que s'ha de trobar a la persona ideal i tot aixo, pero es k sempre que m'agrada algu, ell no sent el mateix que jo, i aixo em posa trista, perque cada cop que passo pagina d'algu m'enamoro d'alfu altre i torno a caure un altre cop amb el mateix. No se que fer! sempre que veig pelicules d'amor em poso a plorar pensant que ningu em vol
Gràcies...
Estrella Dorca

Hola Marta,
Abans de tenir una parella és important que sapiguem estar amb nosaltres mateixos. Que ens agradi la nostra manera de ser i la nostra vida. No podem esperar que una persona externa ens ho "solucioni tot", ja que això és el mite de la mitja taronja i ens fa sentir malament amb nosaltres mateixos.
Que no tens parella? Disfruta de qui ets! Fes una llista del que t'agrada i del que t'apassiona! i posa-ho en pràctica!! Es tracta de gaudir de la teva companyia, de gaudir de la companyia dels altres i gaudir de les pròpies aficions!
A més, també és una oportunitat per conèixer-te millor a tu mateixa i saber què t'agrada i què no t'agrada dels altres (com si fesssis un test). D'aquesta manera et serà més fàcil reconèixer amb quines persones hi tens afinitats i amb quines no ;)
És el teu moment! Centra't en tu, en fer coses que t'agraden i en conèixer persones diferents!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico