No ho entenc
Hola estic una mica preocupada, jo fa un any vaig deixar de fumar porros, després d’això només he fumat 4 vegades y només un o dos tirs, del últim feia uns 5 o 6 mesos. Ara no se perquè m’està donant com moltes ganes de fumar un altre vegada porros y no ho entenc perquè es com si tingues "mono" però ja fa molt temps que no fumava y ara que he tingut un problema, les ganes han augmentat y el tabac no hem fa res.
Estrella Dorca

Hola Lila,
Moltíssimes felicitats per aquest any d'abstinència!!!! EStàs en bon camí, però encara no ho has superat.
Aquesta sensació és normal. Fins ara possiblement tenies molt clar el motiu pel qual havies deixat de fumar cànnabis, però amb el temps aquest motiu perd una mica de força.
Estàs en el moment crític per tornar-te a enganxar, així que necessites força de voluntat i decisió en mantenir-te ferma en no fumar.
Tu mateixa em dius que ara que tens problemes tornes a tenir ganes de fumar.... no serà que els porros eren una manera de no fer front als problemes? o potser era una forma de gestionar el malestar?
Per a què els feies servir? Contesta la pregunta i busca alternatives: parlar amb algú proper, demanar ajuda, enfrontar-te al problema, deixar passar l'emoció....
Veuràs que, tot i que ara sembla complicat, si aguantes aquest moment crític et sentiràs molt orgullosa de tu mateixa!!!
Molts ànims!!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico