Masses complexos
Hola! penso que els complexes m’estan afectant massa en el meu dia a dia. Em veig grassa i tot i que tothom em digui sincerament que no, jo no puc evitar veurem malament. m’afecta en tot, no puc pujar les escales de l’escola sense que hi hagi ninguna amiga meva al darrere tapantme em cul per por al que pugi pensar la gent. tinc novio desde fa bastants mesos i estic molt feliç amb ell, no ho veig una relació només datraccio física i/o sexual sinó dalgo mes que crec que pot tenir futur. crec que si ho fes amb ell per primera vegada em faria sentir molt comode però pels meus complexes no m’hi veig segura perque em vegi nua encara que tingui molta confiança amb ell. no se si tots el complexes que tinc amb el temps i l’edat s’aniran perquè per culpa d’ells deixo de fer infinites coses i em preocupa. en part perquè com que no em valoro gens i m exigeixo massa en tot veig a totohom superior a mi. moltes gràcies!!
Estrella Dorca

Hola!
Anem a pams a veure si et puc ajudar a sentir-te una mica millor. Totes les persones tenim parts del nostre cos que ens agraden més i d'altres que no ens agraden tant. El problema és que ens comparem amb els altres i volem ser una persona "perfecta" en tots els aspectes i això és impossible! Per altra banda, el que per tu és un "defecte" per una altra persona pot ser una virtut, així que comença a relativitzar algunes afirmacions ;)
Pel que fa a la parella, si sents que encara no estàs còmode del tot amb ell per tenir-hi relacions sexuals, no les tinguis! Si et ve de gust i et fa vergonya, comença a fer-ho a poc a poc i sense precipitar-te. Tu has de decidir quin és el teu límit en cada moment, i ell també. D'acord?
Finalment, si creus que els teus complexes et comencen a limitar i no et permeten fer tot allò que t'agradaria, potser és moment de plantejar-te ajuda psicològica per treballar la teva acceptació. Valora-ho, parla'n amb la teva família i busqueu la manera de fer-te sentir millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico