Necesito ayuda
Fa poc vaug descobrir aquesta oagina i com pots preguntar cosas de manera anonima he volgut probar
Fa dies que em trobo malament a mi mateixa, no se qui soc, em comparo amb altres i basicament em sento una merda, fa poc em vaig separar del meu grup d'amics per que no eren bons per a mi desde aquell moment em sento sola, ara tinc altres amics amb qui estic bé, pero no sento que pugui parlar amb cap de com em sento, sento que tothom bé a mi perque l'escolti i doni solucio als seus problemes pero ningú no es preocupa per que em pasa a mi, tinc autoestima baixa y em sento en tristesa constan, tab es el punt que me plantejat que podria pasar si desparegués.
Només em puc relaxar dibujant, fa poc la meva mare va descobrir els dibuixos pero tampoc sento que pugui parlar d'aixo, tinc por de que pensi que m'estic tornant boiga o alguna cosa aixì.Tinc confiança amb la meva mare pero nl crev que estigui preparada, No paro de fingir el que soc, em sento falsa, que soc una mentida vivent i ya no se ni qui soc....
Estrella Dorca

Hola Kitsune,
Primer de tot, no siguis tan dura amb tu mateixa. Ets la persona amb la que hauràs de conviure tota la teva vida, et mereixes tractar-te bé i amb carinyo. Tens dret a ser feliç.
Segurament estàs passant per uns canvis d'identitat i búsqueda d'allò important per tu. Per això és probable que busquis altres persones amb qui comunicar-te i altres maneres de viure l'amistat. És possible que aquest moment d'impàs faci que no et sentis amiga íntima de ningú, però forma part del procés. Cal que us aneu coneixent i agafeu confiança amb l'altra grup. És qüestió de temps, ja veuràs.
Pel que fa a la teva mare, crec que es mereix que siguis sincera amb ella. Parla-hi i explica-li com et sents. Probablement t'entendrà millor del que et penses i t'ajudarà a buscar una solució o una manera per estar millor. Confia-hi.
Si sents que tu escoltes a tothom i que els altres no t'escolten, demana el teu espai! Demana a la gent del teu entorn que t'escolti, potser no ho has demanat mai i creuen que no ho necessites. Fes saber el teu malestar per tal que els altres et puguin ajudar, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico