Que puc fer per liar-me amb una tia?
Hola,
La qüestió es que hi ha una tia al meu bus que té dos anys més que jo i que em posa molt hot (sobretot si porta leggins). Mai he parlat amb ella i ns que fer pq a mi m'agradaria liar-me amb ella pero es que no em parlat mai i ns si vol parlar amb mi o no. Que puc fer? Li dic algo? No li dic res? Que faig?
Gràcies per tot el que feu
Mariona Busto

Hola Antonim!
Si t'agradaria tenir alguna cosa amb ella, estaria bé fer un primer pas i dir-li alguna cosa, per tal de conèixer-vos primer. Aprofitant que coincidiu sovint al bus busca la manera de fer-li alguna pregunta, de treure-li conversa, etc. i així podràs saber més coses sobre ella: com es diu, quina edat té realment, si estudia i/o treballa... i d'aquesta manera podràs valora si et continua agradant i si hi ha alguna possibilitat entre vosaltres.
Valora també si creus que ella mostra interès en tu, si et busca la mirada, si et somriu, si li fa vergonya mirar-te...
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat