AJUDDA
Tinc 14 anys i fa 1 any vaig conèixer al meu entrenador, té 19 anys. No el coneixia i d'entrar el vaig trobar molt guapo, res més. Auest estiu vaig començar a parlar amb ell per insta i tal i parlàvem molt. Com era d'esperar em vaig pillar moltíssim. Aquest any ja no es el meu entrenador però el cada setmana el veig 3 cops perquè ell entrena a un altre equip i coincidim, a més, sempre que puc el vaig a veure jugar partits.
Ara no ser perquè suda molt de mi, cosa que abans no feia. S'ha de dir que és molt tímid i molt bona gent. No ser si parlava amb mi per pena o perquè de veritat li caic bé. El cas és que el vaig obrir un dia, al cap de molt temps demanantli si s'havia r allat amb mi i eso... i em va dir que no i que li queia molt bé i tal... però jo no ser que pensar...
Algun consell per apropar-lo sense forçar-lo, perquè tampoc vull, i que es fixi més amb mi...
Gràcieeees!!❤
Estrella Dorca

Hola!
Em sap greu dir-te això, però sembla que ell té bastant clara la situació. No et vol fer mal, però no té cap interès romàntic en tu. Tu no has de fer res perquè es fixi en tu: ja s'ha fixat en tu! Ja et coneix, sap qui ets i com ets i, tot i així no ha sentit atracció per tu. Segurament teniu molt bon rotllo, però no passarà d'aquí. A més, és delicte!
Ell ha sigut cordial amb tu però no t'ha seguit el rotllo, així que assumeix la situació i comença a passar pàgina... Sé que no és fàcil, però com més aviat t'hi posis, més fàcil et serà oblidar aquesta història ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico