No ser què estudiar
D'aquí relativament poc ens fan començar a triar el que volem estudiar i tot això... Però jo no ser que triar. Necessito ajuda o consell o algunes opcions que potser desconèixo.
M'agraden masses coses i molt variades:
La moda, disseny d'interiors, la historia, la reposteria, els esports i també m'agradaria ser advocada.
Què em recomaneu?
Estrella Dorca

Hola!
Haver d'escollir una orientació professional a vegades pot ser complicat... intentaré donar-te algunes eines per ajudar-te a decidir:
1. Pots fer canvis laborals. És a dir, pots canviar de professió si sents que alguna altra cosa t'interessa més. No estàs obligat a exercir d'allò que has estudiat
2. Valora si els teus interessos són aficions o poden ser feina. A vegades ens agrada molt un camp però no volem que sigui la nostra professió. De tot el que has ti, com et visualitzes? On et veus treballant i en quin t'hi veus com a aficionada?
3. Parla amb el professorat i la teva família. Et coneixen i et poden donar orientacions i alguns consells. Escolta'ls.
4. Fes aquest http://queestudiar.gencat.cat/ca/orientacio/joves/conec-interessos/questionari-autoconeixement/
" target="_blank">qüestionari per valorar quins són els teus interessos
• Explora aquest http://queestudiar.gencat.cat/ca/estudis/cercador-estudis/cercador/
• " target="_blank">llistat de formacions universitàries i de grau. Selecciona totes les que t'agradin i avalua-les una per una, sense pressa.
Agafa-t'ho amb calma i deixa't assessorar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico