Estat emocional
Hola, jo soc un noi molt amigable, parlo amb molta gent i s'em fa fàcil relacionarme I buscar converses i conèixer nova gent, pero el que em passa esque no tinc amb qui quedar i estic molta estona jugant a videojocs amb algun amic, m'agradaria quedar amb gent pro mai em conviden, que puc fer perquè la gent em digui per quedar??? També tinc una amiga que per ami es el meu amor platònic, m'agrada moltíssim i te un novio desde fa un parell de setmanes, em fa molta enveja i sempre parlo amb ella pro mai aconsegueixo enamorar la i no se que he de fer?!
Estrella Dorca

Hola!!
Si ets una persona oberta i amigable i tens ganes de quedar amb altres persones, només ho has de dir! Potser els altres creuen que prefereixes quedar-te amb la consola, així que fes-los saber que t'interessa el que fan i que et tinguin en compte si queden un altre dia.
Per altra banda, també pots proposar tu alguns plans. A vegades cal portar la iniciativa ;)
Pel que fa a la teva amiga... sembla que ella ja ha escollit amb qui vol estar, no? Tu no has de fer res, si ella no t'ha correspost és probable que ara no senti el mateix per tu, així que respecta-la i accepta la seva postura. D'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico